Дистанційна освіта
На підставі рішення педагогічної ради, протокол № 1 від 28.08.2024р. з метою забезпечення максимально можливої безпеки учасників освітнього процесу, розпочати новий 2024-2025н.р. в ЗДО №101 ЗМР з 01.09.2024 виключно за дистанційною формою навчання з використанням безпекової ситуації на території. Підстава: Розпорядження ЗОДА ЗОВА, виконавчого комітету від 30.08. 2024р. №691 "Про початок нового 2024-2025 навчального року в закладах освіти запорізької області".
На час дії правового режиму воєнного стану в Україні освітній процес у ЗДО здійснюється за дистанційною формою навчання (синхронний та асинхронний режим) з використанням доступних технічних можливостей та з урахуванням безпекової ситуації у м. Запоріжжя.
Синхронний режим
Взаємодія між суб´єктами дистанційного навчання, під час якої всі учасники одночасно співпрацюють в режимі реального часу (чат, аудіо, відео конференції, соціальні мережі)
Асинхронний режим
Взаємодія між суб´єктами дистанційного навчання, під час якої всі учасники можуть працювати у власному темпі та в зручний для себе час. Цей режим дозволяє розміщувати навчальні матеріали в Інтернет,вихованці (за допомогою батьків) працюють один з одним та педагогом через дискусійні дошки, форуму чи електронну пошту
Освітній процес організовано з використанням хмарних сервісів. Для виконання завдань використовуються: мобільний зв'язок, viber, telegram. Систематизована інформація викладається на гугл диск ЗДО.
Суб´єктами дистанційного навчання є здобувачі освіти дошкільного віку (вихованці), батьки та педагогічні працівники
Безперервна тривалість освітньої діяльності з технічними засобами навчання (у разі згоди батьків) під час навчального заняття повинна бути:
- для дітей віком від 3 до 4 років – не більше 10 хвилин;
- для дітей віком від 4 до 5 років – не більше 10 хвилин;
- для дітей віком від 5 до 6 років – до 15 хвилин.
Так і заняття доречно проводити 2 рази на тиждень.
Дистанційне навчання вимога сучасності.
Ознайомтеся з деякими рекомендаціями та порадами, які дадуть змогу у спільній співпраці допомогти дитині оволодіти навчальним матеріалом. За матеріалами Кириєнко Д.М.
Дистанційна робота 2024-2025 н.р.
Десятий тиждень 2024-2025н.р.
Ранній вік десятий тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/1ueK97_SHvqZwW9DJsS7P0lnMlAMAVIyO
Молодший вік, десятий тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/1JPoBWTs9oVmD77szgISauUhMIJpjNc29
Середній вік, десятий тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/1IzAQumSZ6IHVZ7fZnpX86qtrnxj3_lZ6
Старший вік, десятий тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/11QbeWm0B5SnIEQioZnkOQsgd1Jf6ShZu
Ранній вік, десятийтиждень, падлет дошка:https://padlet.com/yriyy3614/04-11-08-11-24-lzhypc2oeond3d1z
Молодший вік, десятий тиждень, падлет дошка: https://padlet.com/vihovatel1/4-10-2024-m5mgb587j5cftroc
Середній вік, десятий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/d4237621/10-8c24oykdzphbslql
Старший вік, десятий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/aniasergiivna/10-ty4jd0x70vnki76h
Заняття психолога, десятий тиждень 01.11.2-24:
Заняття молодший вік: https://youtu.be/0qCg50OBvpU
Заняття середній вік:https://youtu.be/iZp6hCnTK7M
Заняття старший вік: https://youtu.be/FjDGcacClTE
Консультація:https://drive.google.com/file/d/1smH_nJXcrQhEYY8EpAaEsrRJhgwJLK3d/view?usp=sharing
Психологічна хвилинка:https://youtu.be/2nNFwVaYqJ8
Дев’ятий тиждень 2024-2025н.р.
Ранній вік дев’ятий тиждень:
https://drive.google.com/drive/folders/1lznVzRB-A5ZauCEIuR7TAWu9gi3r6Tx6
Молодший вік, дев’ятий тиждень:
https://drive.google.com/drive/folders/1Hdyscs7u_TJUmbsMtEZNv434BciHSQV7
Середній вік, дев’ятий тиждень:
https://drive.google.com/drive/folders/1Cwh395sNwolrpQfdx09qoo4wiit3My6O
Старший вік, дев’ятий тиждень:
https://drive.google.com/drive/folders/10JmPoCHKlJjeKZVccGDcxvkYK9m1pbGa
Ранній вік, дев’ятий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/yriyy3614/28-10-24-02-11-24-h97d7e6edr5xvbsr
Молодший вік, дев’ятий тиждень, падлет дошка: https://padlet.com/vihovatel1/4-9-2024-13oza1mtdam4l4om
Середній вік, дев’ятий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/go1976ta/9-5n9bdojniod07pkk
Старший вік, дев’ятий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/mizinaanuta/9-ybzx6usandzjhqld
Заняття психолога, дев’ятий тиждень25.10.2024:
Заняття молодший вік:https://youtu.be/uC5q9pO1tYc
Заняття середній вік:https://youtu.be/WUdZF39s9pw
Заняття старший вік: https://youtu.be/_7AFzitIak8
Консультація:https://drive.google.com/file/d/1VkInprv9zk1Y63rmOgj6QwGL8nWKmOjt/view?usp=sharing
Психологічна хвилинка:https://youtu.be/VOCX2j-E2hQ
Восьмий тиждень 2024-2025н.р.
Ранній вік восьмий тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/1CZN-uMHU_DJ-3lfPens9X-HJQSKkwpz8
Молодший вік, восьмий тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/1CE9qES7U3DmF-9injHD7QezE8tjNUQ7N
Середній вік, восьмий тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/17RWW9SCabqpAMFbGIO1z2IUsI4neEZrN
Старший вік, восьмий тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/10JHkGdrxRwOQ130Qmt-0mEoeyoZ0CcPi
Ранній вік, восьмий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/sukmanovskaaokmana/21-10-25-10-24-h6iblfbnau8wlews
Молодший вік, восьмий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/vihovatel1/4-8-2024-zuleb0jkczr3o4wq
Середній вік, восьмий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/go1976ta/8-7hectey6yz5oe71z
Старший вік, восьмий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/mizinaanuta/8-t4fz4tw5nhr6pni5
Заняття психолога, восьмий тиждень,18.10.2024:
Заняття молодший вік:https://youtu.be/OD5y4LBRhmk
Заняття середній вік: https://youtu.be/19fjbbuIT4U
Заняття старший вік: https://youtu.be/LXVj18jV8og
Консультація:https://drive.google.com/file/d/17cp9-p648Y2H7uRDih567Px8VqRTUDjE/view?usp=sharing
Психологічна хвилинка:https://youtu.be/I9R90uR6Cxg
Сьомий тиждень 2024-2025н.р.
Ранній вік сьомий тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/13m4AbBb-XRR1L5979SI5T-3TMzpMtVtB
Молодший вік, сьомий тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/1Tyyjn4Mog0MYjPbfH3RtWJfYSe1IxBx-
Середній вік, сьомий тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/15pJu58C4XtMq8OVqjnCgGuAYtKwXnZnc
Старший вік, сьомий тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/1-8To8eR5x78OxN_SfCH50_BUSVSji5
Ранній вік, сьомий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/oksana0306pon/14-10-18-10-24-fhf4cwrns28v9my8
Молодший вік, сьомий тиждень, падлет дошка: https://padlet.com/vihovatel1/4-7-2024-61x6tyu11dbe61fr
Середній вік, сьомий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/go1976ta/7-2ntjxp14pw6gyotx
Старший вік, сьомий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/mizinaanuta/7-96k6swau06ltw4se
Заняття психолога, сьомий тиждень:
Заняття молодший вік |
11.10.2024 |
|
11.10.2024 |
||
Заняття старший вік |
11.10.2024 |
|
https://drive.google.com/file/d/1O97kAQVk-_Sj-CrjDfWQw5EbfFeZvv8k/view?usp=sharing ng |
Консультація |
11.10.2024 |
Психологічна хвилинка |
11.10.2024 |
Шостий тиждень 2024-2025н.р.
Ранній вік шостий тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/1xPzT0-KSbaUU_tRDuoq-givpoyh8ztVR
Молодший вік, шостий тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/1y7KTbjS3hYmC2hsN70u-pf1UPYXEdAL8
Середній вік, шостий тиждень:
1)https://drive.google.com/drive/folders/1GHBs7x0pBJjffKpC81ckjTXHJbnwFbiZ
2)https://drive.google.com/drive/folders/11CmcNwA7iXGZPDyyRAF1kj1EMwwIND5
Старший вік, шостий тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/11H4LKiTH5WOS3X9IVDNXALDKuyoD-4tz
Ранній вік, шостий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/oksana0306pon/07-10-11-10-24-jowgmrp03cgdo9j7
Молодший вік, шостий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/vihovatel1/4-6-2024-m5mgb587j5cftroc
Середній вік, шостий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/1234vasja321/6-ry7vq6743w8toe82
Старший вік, шостий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/sergiivnaanuta06/07-10-24-11-10-24-p2z31wfu2u2nb9y
Заняття психолога, шостий тиждень:
Заняття молодший вік |
04.10.2024 |
|
04.10.2024 |
||
Заняття старший вік |
04.10.2024 |
|
https://drive.google.com/file/d/1cLdaCCGHthBFJMlkZStr4Kk3K_2Ubc-_/view?usp=sharing |
Консультація |
04.10.2024 |
Психологічна хвилинка |
04.10.2024 |
П’ятий тиждень 2024-2025н.р.
Ранній вік п’ятий тиждень: https://drive.google.com/drive/folders/1ilTXp1hFmFCRtGllff6sJ0ieW29V2zX8
Молодший вік, п’ятий тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/1-nlPIUNNObkngyewMyEIOt3KPZbY72V_
Середній вік, п’ятий тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/11fyWIDzVNvroQRbM5-LFqKW8mxOSCe2K
Старший вік, п’ятий тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/11FjmmbSZ8l29s4o0IY0BXtTGdH16qu6V
Ранній вік, п’ятий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/o3699423/30-09-04-10-24-ens8nmhlw2si9o0m
Молодший вік, п’ятий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/vihovatel1/4-5-2024-13oza1mtdam4l4om
Середній вік, п’ятий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/1234vasja321/5-k0uogeuiqfp7vozr
Старший вік, п’ятий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/sergiivnaanuta06/30-09-24-04-10-24-m3ejm9by58ma6fm6
Заняття психолога, п’ятий тиждень:
Заняття молодший вік |
27.09.2024 |
|
27.09.2024 |
||
Заняття старший вік |
27.09.2024 |
|
https://drive.google.com/file/d/1j87gGR5ShDkXJ1tLthOFyqeQJSHxDYr5/view?usp=sharing |
Консультація |
27.09.2024 |
Психологічна хвилинка |
27.09.2024 |
Четвертий тиждень 2024-2025н.р.
Ранній вік четвертий тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/1ZJKS3NVKg0adJTZ5TzKmNuWNjnWm7jSD
Молодший вік, четвертий тиждень: https://drive.google.com/drive/folders/1jPAJ_AJse2YBolyQ6eqGZeBtoyXnKXHP
Середній вік, четвертий тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/1C5x09Pi5qerFckGplpY-gYNMh2c2cj7E
Старший вік, четвертий тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/1-6qoqNMkPtS7kjOOYuhZhJsq0sjZbV75
Ранній вік, четвертий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/o3699423/23-09-27-09-24-eppdgmkdec7qbljs
Молодший вік, четвертий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/vihovatel1/4-4-2024-60q5zzvvcdt3iod
Середній вік, четвертий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/vasilisagubskaja123/4-4hbsioqueum3s141
Старший вік, четвертий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/sergiivnaanuta06/23-09-24-27-09-24-wyyua2f8pmkj4r9o
Заняття психолога, четвертий тиждень:
Заняття молодший вік |
20.09.2024 |
|
20.09.2024 |
||
Заняття старший вік |
20.09.2024 |
|
Консультація |
20.09.2024 |
|
Психологічна хвилинка |
20.09.2024 |
Третій тиждень 2024-2025н.р.
Ранній вік третій тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/1IlgkB2P5FisSHc3ibldiuCKp5VxLc4YJ
Молодший вік, третій тиждень: https://drive.google.com/drive/folders/1DYajzafzkqmVD_cI4WNR8J9Gk_U0y4RV
Середній вік, третій тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/11fyWIDzVNvroQRbM5-LFqKW8mxOSCe2K
Старший вік, третій тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/18W3ROHxJocbYL9WVCsrrqv0QSDjlHOrE
Ранній вік, третій тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/m7855087/16-09-20-09-23-b442d8grtq8m8f7a
Молодший вік, третій тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/vihovatel1/4-3-2024-zuleb0jkczr3o4wq
Середній вік, третій тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/vasilisagubskaja123/2024-jo95w307ara9p75r
Старший вік, третій тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/anamizina71/15-09-24-19-09-24-29iy4r8nkys030sp
Заняття психолога, третій тиждень:
Заняття молодший вік: https://youtu.be/fGVU74yCAXs
Заняття середній вік: https://youtu.be/0Cy83CEq3oY
Заняття старший вік: https://youtu.be/IF7LTIa1FeQ
Психологічна консультація: https://drive.google.com/file/d/1Qth8kzIZOLoA6FOCOR0x_1sdaiP74hkq/view?usp=sharing
Психологічна хвилинка:https://youtu.be/9YpA0XmAhTA
Другий тиждень 2024-2025н.р.
Ранній вік другий тиждень: https://drive.google.com/drive/folders/16XhxoR6Gp7KGa_bFl9mcz57Tuub_k1EA
Молодший вік, другий тиждень: https://drive.google.com/drive/folders/1VfHr0qaowX2zlAB2dxnP66CfEy7t0fXH
Середній вік, другий тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/1-n3oeP2qFO3QEjC4ncqZ0XMPFfySh3GW
Старший вік, другий тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/15qDCH984L3HeAJvA6FVJzKcjwXApzbZ6
Ранній вік, другий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/m7855087/09-09-13-09-24-odkln9i4wx6rqx54
Молодший вік, другий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/vihovatel1/4-2-2024-m5mgb587j5cftroc
Середній вік, другий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/tgubskaja76/09-09-13-09-24-71nit8aq51mzis0x
Старший вік, другий тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/anamizina71/09-09-24-13-09-24-rvz5wm6h3qrpep34
Заняття
психолога, другий тиждень:
Заняття молодший вік: https://youtu.be/Wjkjc6uYr7I
Заняття середній вік: https://youtu.be/nV6iO9Us83c
Заняття старший вік: https://youtu.be/xQPMo0ptdLc
Психологічна консультація: https://drive.google.com/file/d/1QwMKDgkdHpIIrLGopprGYO-OCoX2jwK-/view?usp=sharing
Психологічна хвилинка: https://youtu.be/ik0jyKnnXGQ
Перший тиждень 2024-2025н.р.
Ранній вік перший тиждень: https://drive.google.com/drive/folders/1--1_usE7xl-loWMSSDjg8kYk3yTTCANI
Молодший вік, перший тиждень: https://drive.google.com/drive/folders/1esyTBv8AyqT5lNN9yml2HGkccUSFC4fo
Середній вік, перший тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/14skMa3-ASDtkOOsts64dTLWSdPOZ6LTh
Старший вік, перший тиждень:https://drive.google.com/drive/folders/12skbWoMlMF-hM45rtXtJDp1armalPt4p
Ранній вік, перший тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/m7855087/02-09-24-06-09-24-fd5lqmt6slwf98bp
Молодший вік, перший тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/vihovatel1/4-1-2024-61x6tyu11dbe61fr
Середній вік, перший тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/tgubskaja76/padlet-nlawa79mou9mbhq4
Старший вік, перший тиждень, падлет дошка:https://padlet.com/anamizina71/02-09-06-09-2024-7ez2i0x6iiauxf3s
Заняття психолога, перший тиждень:
Заняття молодший вік |
30.08.2024 |
|
30.08.2024 |
||
Заняття старший вік |
30.08.2024 |
Літній період 2024 рік
Надолуження освітніх втрат
Освітні втрати — це прогалини у знаннях і навичках, які виникають в вихованців під час освітнього процесу у порівнянні зі стандартами освіти та очікуваними результатами навчальних здобутків.
Освітні втрати можуть виникати з різних — як індивідуальних, так і системних — причин. Серед них: здоров’я, війна, пандемія, надзвичайні ситуації природного характеру, бойові дії та окупація, повітряні тривоги, виїзд вихованців за кордон, переїзду в межах України, відключення електроенергії, руйнування значної частини закладів освіти.
Освітні втрати – як снігова куля: якщо ми маємо прогалини на певному рівні освіти, то ці прогалини зумовлюють наступні прогалини.
Що треба робити, щоб ці прогалини не накопичувалися? Насамперед важливо вчасно, хоча би на локальному рівні, кожному педагогу розуміти, які елементи навчального матеріалу є ключовими.
Можливі варіанти допомогти вихованцям надолужити втрачене:
1. Збільшення часу навчання
2. Прискорена освіта
3. Програми прискореного навчання
4. Корекційні програми
5. Адаптивне навчання
6. Програми надолуження освітніх втрат
https://osvitanova.com.ua/posts/5627-stratehii-nadoluzhennia-osvitnikh-vtrat-iaki-isnuiut-i-iaki-pidtrymuiut-vchyteli
Стратегія з надолуження освітніх втрат — це комплекс заходів для здобувачів освіти, спрямований
• на визначення прогалин у навчанні та їх компенсацію,
• а також на адаптацію,
• пріоритезацію предметів (знань та компетентностей),
• надання психологічної та соціально - емоційної підтримки.
Рекомендовано:
-спланувати комплекс заходів на підтримку дітей, які мають освітні втрати через обставини, викликані дією правового режиму воєнного стану, для їхньої інтеграції та адаптації до освітнього процесу в ЗДО відповідно до Базового компонента дошкільної освіти;
- організувати та надавати психологічну допомогу учасникам освітнього процесу.
Посилання на заняття, які проводяться в асинхронному режимі.
2023-2024 н.р.
Орієнтовний розклад занять на 2023-2024 навчальний рік (дистанційний формат) |
|
|
||||||||||||||||||
Орієнтовний розклад занять для дітей раннього віку ЗДО № 101ЗМР: «Соняхи», «Незабудка»
|
|
|||||||||||||||||||
Час |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
|
||||||||||||||
9.00-9.15 |
1. Ознайомлення з предметним довкіллям/ - Вступ до природознавства |
1. Розвиток мовлення |
1. Сенсорний розвиток |
1. Ліплення/Аплікація |
1. Художньо мовленнєва діяльність |
|
||||||||||||||
9.25-9.40 |
2. Музика |
2. Конструювання |
2. Фізична культура |
2. Психологічна хвилинка розвантаження та пізнання. |
2. Малювання |
|
||||||||||||||
|
|
|
Друга половина дня |
|
|
|
||||||||||||||
15.30 |
1.Валеологічне виховання |
1. Екологічне виховання |
1. Музичні розваги |
1. Театральна діяльність |
1. Спортивні розваги |
|
||||||||||||||
|
2. Казковий світ літератури |
2. Дидактичні ігри |
2.Пальчикові ігри |
2. |
2. Психологічне консультування. |
|
||||||||||||||
Орієнтовний розклад занять для дітей молодшого дошкільного віку ЗДО №101 ЗМР: «Калинка», «Мальва», «Галявинка» |
|
|
||||||||||||||||||
Час |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
|
||||||||||||||
09.00-9.15 |
1. Ознайомлення з предметним довкіллям/ Дитина у природному довкіллі - Вступ до природознавства |
1. Навчання грамоти (звукова культура мовлення) |
1. Введення в світ кількості, геометрії, простору та часу |
1. Музика |
1. Художньо мовленнєва діяльність |
|||||||||||||||
09.35-09.50 |
2. Скарбничка моралі |
2. Навчання рідної мови та розвиток мовлення |
2. Конструювання/Логіка |
2. Психологічна хвилинка розвантаження та пізнання. |
2.Малювання
|
|||||||||||||||
10.00-10.15 |
|
|
|
3.Ліплення/Аплікація |
3. Фізкультура |
|||||||||||||||
|
|
|
Друга половина дня |
|
|
|||||||||||||||
15.30 |
1.Екологічне виховання |
1.Валеологія |
1. Музичні розваги |
1. Спортивні розваги |
1. Театральна діяльність |
|||||||||||||||
16.00 |
2.Вечір запитань та відповідей.Загадки. |
2.Розвивальні ігри |
2. |
|
2. Психологічне консультування. |
|||||||||||||||
Орієнтовний розклад занять для дітей середнього дошкільного віку ЗДО №101 ЗМР: «Вишиванка», «Журавлик», «Малятко»
|
|
|||||||||||||||||||
Час |
Понеділок Вівторок |
Середа |
|
Четвер |
П’ятниця |
|
||||||||||||||
9.00-9.25 |
|
1. Ознайомлення з предметним довкіллям |
1. Навчання грамоти (звукова культура мовлення) |
1. Введення в світ кількості, геометрії, простору та часу |
1.Навчання рідної мови та розвиток мовлення |
1.Художньо мовленнєва діяльність |
|
|
||||||||||||
9.35-09.55 |
|
2. Конструювання/Логіка |
2. Вступ до природознавства Жива/Нежива природа |
2. Музика |
2. Ліплення/Аплікація |
2. Підготовка руки до письма |
|
|||||||||||||
10.00-10.15 |
|
3. Фізкультура |
3. Скарбничка моралі |
|
3.Психологічна хвилинка розвантаження та пізнання. |
3. Малювання |
|
|||||||||||||
|
|
|
|
Друга половина дня |
|
|
|
|||||||||||||
15.30 |
|
1.Валеологія |
1.Екологічне виховання |
1.Літературна вітальня. По сторінкам українських народних казок |
1. Ігрова діяльність |
1.Пошуково дослідницька діяльність |
|
|||||||||||||
16.00 |
|
2. Пальчикові ігри |
2.Трудове виховання |
2. Спортивні розваги |
2.Музичні розваги |
2.Вечір загадок |
|
|||||||||||||
16.20 |
|
|
|
|
|
3. Психологічне консультування. |
|
|||||||||||||
Орієнтовний розклад занять для дітей старшого дошкільного віку ЗДО №101 ЗМР: «Дзвоник», «Барвінок», «Сонечко», «Ала квіточка» |
|
|||||||||||||||||||
|
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П'ятниця |
|
||||||||||||||
9.00-9.25 |
|
1. Ознайомлення з предметним довкіллям
|
1. Введення в світ кількості, геометрії, простору та часу |
1.Навчання грамоти (звукова культура мовлення) |
1. Навчання рідної мови та розвиток мовлення |
1. Художньо-мовленнєва діяльність |
|
|||||||||||||
9.35-09.55 |
|
2. Малювання |
2. Конструювання/Логіка |
2. Економічна освіта |
2. Вступ до природознавства не жива природа |
2.Музика |
|
|||||||||||||
10.00-10.15 |
|
3. Вступ до природознавства жива |
3. Підготовка руки до письма |
3.Фізкультура |
3. Малювання |
3. Ліплення/Аплікація |
|
|||||||||||||
10.25-10.40 |
|
|
|
4. Скарбничка моралі |
4. Психологічна хвилинка розвантаження та пізнання. |
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
Друга половина дня |
|
|
|
|||||||||||||
15.30 |
|
1.Пошуково дослідницька діяльність |
1. Валеологія |
1. Дидактичні ігри |
1. Поетичні хвилинки. Мнемотехніка. |
1. Вечір загадок |
|
|||||||||||||
16.00 |
|
2.Музичні розваги |
2. Спортивні розваги |
2. Художня діяльність(продуктивні види діяльності) |
2. Народознавство. |
2.Скарбниця народної мудрості. |
|
|||||||||||||
16.20 |
|
|
|
|
|
3. Психологічне консультування. |
|
Літній період 2023 рік
На підставі рішення педагогічної ради, протокол № 4 від 01.06.2023 р. Керуючись Законом України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136-IX, враховуючи лист Міністерства освіти і науки України від 31.05.2023 № 4/1798-23 Про організацію діяльності закладів дошкільної освіти в літній період в умовах воєнного стану, взявши до уваги розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 31.08.2022 № 376 «Про початок нового 2022/2023 навчального року в закладах Запорізької області», та той факт, що м.Запоріжжя продовжує перебувати у наближеній до воєнних дій місцевості, відповідно до рекомендацій Листа департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від 29.05.2023 № 01.01-31/822 «Про літній період у закладах дошкільної освіти», з метою належної організації роботи закладу дошкільної освіти в умовах правового режиму воєнного стану в Україні з метою забезпечення максимально можливої безпеки учасників освітнього процесу, розпочати літній період 2022-2023 н.р. в ЗДО №101 з 01.06.2023р. виключно за дистанційною формою навчання з використанням безпекової ситуації на території.
Лист МОН №1/6900-23 від 16.05.2023року «Про організацію та проведення заходів з питань безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу на час літніх канікул».
На виконання пункту 13 розділу V Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладах, установах, організаціях, підприємствах, що належать до сфери управління Міністерства освіти і науки України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 18.04.2006 № 304 (в редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 22.11.2017 №1514), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 14.12.2017 за № 1512/31380, з урахуванням відкритої широкомасштабної збройної агресії російської федерації Міністерство освіти і науки України пропонує провести заходи перед початком літніх канікул, а саме:
1) організувати проведення інструктажів із здобувачами освіти з питань безпеки життєдіяльності перед початком літніх канікул (зокрема з питань дій у випадку надзвичайних ситуацій, дій у разі оголошення про загрозу виникнення надзвичайної ситуації, у тому числі сигналу «Повітряна тривога», правил пожежної безпеки, електробезпеки, безпеки дорожнього руху, профілактики шлунково-кишкових захворювань, правил поведінки в громадських місцях, а також поводження з незнайомими людьми та предметами, користування громадським транспортом, попередження травмування на об’єктах залізничної інфраструктури, правилах поводження на річках і водоймах тощо) за відповідними інструкціями з реєстрацією у відповідних журналах;
2) провести роз’яснювальну роботу серед здобувачів освіти щодо правил поведінки в умовах підвищення температури повітря, попередження випадків перегрівання на сонці, порядку надання домедичної допомоги постраждалим внаслідок нещасних випадків, а також безумовного дотримання обмежень задля запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2;
3) перевірити знання порядку дій у разі оголошення сигналу «Повітряна тривога», загальної інструкції з пожежної та техногенної безпеки у працівників охорони, вахтерів, чергових служб об’єктів, а також порядок здійснення контролю за додержанням протипожежного стану, огляду територій і приміщень, порядку знеструмлення електромережі та дій у разі виявлення пожежі або спрацювання засобів пожежної сигналізації та автоматичного пожежогасіння;
4) поінформувати учасників освітнього процесу та інших працівників про заборони та ризики відвідування лісових масивів та територій, які можуть бути замінованими або наближені до районів бойових дій, довести рекомендації Державної служби України з надзвичайних ситуацій стосовно дій населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеру в тому числі поводження з вибухонебезпечними та підозрілими предметами (https://dsns.gov.ua/uk/abetkabezpeki/diyi-naselennya-v-umovax-nadzvicainix-situacii-vojennogo-xarakteru);
5) утримувати наявні укриття фонду захисних споруд цивільного захисту в готовності до використання за призначенням та у разі оголошення сигналу «Повітряна тривога» забезпечити розміщення персоналу закладів освіти та населення відповідно до затверджених алгоритмів (інструкцій);
6) провести роз’яснювальну роботу з батьками, усиновлювачами та опікунами здобувачів освіти щодо попередження нещасних випадків під час літнього відпочинку;
7) вжити дієвих заходів щодо збереження життя та здоров’я дітей у місцях відпочинку в літніх таборах, під час проведення зборів, походів та екскурсій з урахуванням небезпечних факторів воєнних дій; посилити контроль за організацією туристично-екскурсійних перевезень здобувачів освіти автомобільним та залізничним транспортом.
Питання щодо безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу під час літніх канікул тримати на постійному контролі.
З повагою, міністр, Оксен ЛІСОВИй
Мешканці південних прибережних територій, будьте уважні!
Стрімка течія Дніпра може виносити міни та боєприпаси, які змиваються з місць встановлення, на суходоли в районах розливу. Це смертоносні предмети, які становлять небезпеку для людей та тварин.
Запам’ятайте, як виглядають міни та дотримуйтесь правил безпечної поведінки: Не підходьте! Не чіпайте! Дзвоніть 101!
Обов´язково нагадайте дітям про правила мінної безпеки, які можуть врятувати життя! Дізнайтесь більше на https://bezpeka.info/
https://www.youtube.com/watch?v=A4PrtPUf22o безпечні канікули, мінна небезпека.
https://www.youtube.com/watch?v=V5JZWI8TrEY лісовий скарб, мінна небезпека.
https://www.youtube.com/watch?v=0WRgt7cbP24 повітряний змій, мінна небезпека.
https://www.youtube.com/@UNICEFUkraine1997 – суперкоманда проти мін, 1 серія.
https://www.youtube.com/@UNICEFUkraine1997 - суперкоманда проти мін, 2 серія.
https://www.youtube.com/@UNICEFUkraine1997 - суперкоманда проти мін, 3 серія.
https://www.unicef.org/ukraine/stories/mine-safety-brainteasers - загадки про мінну безпеку.
https://www.unicef.org/ukraine/media/31981/file/DSNS_vartovi_outlines.pdf - вартові безпеки.
https://www.youtube.com/@user-co6es5un3u - графічний батальйон для дітей.
https://www.unicef.org/ukraine/stories/inforce-team - Інфорси, усі серії;
https://www.unicef.org/ukraine/stories/mines-vs-familiar-objects -картки порівняння предметів з мінами;
https://www.unicef.org/ukraine/documents/mine-safety-coloringsheets - розмальовки з Інфорсами;
https://jmil.com.ua/files/dv_2022-2/dv2022-2_p9.pdf - дитинство у цифровому суспільстві, поради батькам.
Лист Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від 06.06.2023 №01.01-21/869 «Про реалізацію програми «Дивись під ноги! Дивись куди ідеш!»» до відома та використання в роботі.
"Дивись під ноги! Дивись, куди ідеш!"
https://courses.zrozumilo.in.ua/courses/course-v1:eef+EEF-033+dec2022/about
Онлайн-курс про мінну безпеку з Фаготом. Короткі уроки інформують про вибухові прилади, правила поводження з ними і те, як говорити з дітьми про міни.
Для кого цей курс.
Знання про мінну безпеку життєво важливі для кожного, хто перебуває на звільнених територіях або тільки планує туди свій шлях. А про правила безпечної поведінки необхідно говорити і знати всім, хто проживає в Україні, адже повне очищення країни від мін триватиме роками навіть після завершення війни.
Фонд Східна Європа разом із Державною службою України з надзвичайних ситуацій створили цей курс для всіх українців.
П’ять коротких уроків порушують головні питання про вибухонебезпечні предмети та правила поводження з ними.
Також відеоурок «Обережно: міни» для учнів 5–9 класів розроблено спільно з фахівцями ДСНС для того, щоб поінформувати дітей про ризики, пов’язані з надзвичайними ситуаціями та вибуховими предметами.
Із цього уроку учні та учениці дізнаються, що таке вибухонебезпечні предмети(ВНП), яких видів вони бувають. Зможуть розпізнати ВНП та зрозуміти алгоритм дій у разі їх виявлення.
Тривалість уроку 25 хвилин
https://courses.zrozumilo.in.ua/courses/course-v1:EEF+EEF-031+sept2022/about
Дистанційна робота в літній період 2022-2023 навчального року.
Посилання на заняття, які проводяться в асинхронному режимі.
Дистанційна робота 2022-2023 навчальний рік.
Посилання на заняття, які проводяться в асинхронному режимі.
Розклад занять на час воєнного стану. Дистанційна робота.
Орієнтовний розклад занять на 2022-2023 навчальний рік для проведення в дистанційному режимі |
|
|
||||||
Орієнтовний розклад занять для дітей ЗДО №101 (3р.ж.) Мальва, Калинка, Галявинка
|
|
|||||||
Час |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
|
||
9.00-9.15 |
1. Ознайомлення з предметним довкіллям/ - Вступ до природознавства |
1. Розвиток мовлення |
1. Сенсорний розвиток |
1. Ліплення/Аплікація |
1. Художньо мовленнєва діяльність |
|
||
9.25-9.40 |
2. Музика |
2. Конструювання |
2. Фізична культура |
2. |
2. Малювання |
|
||
Орієнтовний розклад занять для дітей ЗДО №101 (4р.ж) Малятко, Вишиванка, Журавлик |
|
|
||||||
Час |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
|
||
09.00-9.15 |
1. Ознайомлення з предметним довкіллям/ Дитина у природному довкіллі - Вступ до природознавства |
1. Навчання грамоти (звукова культура мовлення) |
1. Введення в світ кількості, геометрії, простору та часу |
1. Музика |
1. Художньо мовленнєва діяльність |
|||
09.35-09.50 |
2. Скарбничка моралі |
2. Навчання рідної мови та розвиток мовлення |
2. Конструювання/Логіка |
2.Ліплення/Аплікація |
2.Малювання
|
|||
10.00-10.15 |
|
|
|
|
3. Фізкультура |
|||
Орієнтовний розклад занять для дітей ЗДО№101 (5р.ж.) Сонечко, Барвінок, Ала квіточка
|
|
|||||||||||
Час |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
|
||||||
9.00-9.25 |
|
1. Ознайомлення з предметним довкіллям |
1. Навчання грамоти (звукова культура мовлення) |
1. Введення в світ кількості, геометрії, простору та часу |
1.Навчання рідної мови та розвиток мовлення |
1.Художньо мовленнєва діяльність |
||||||
9.35-09.55 |
|
2. Вступ до природознавства Жива/Нежива природа |
2. Скарбничка моралі |
2. Музика |
2. Ліплення/Аплікація |
2. Підготовка руки до письма |
|
|||||
10.00-10.15 |
|
|
3. Фізкультура |
3. Конструювання/Логіка |
|
3. Малювання |
|
|||||
Орієнтовний розклад занять для дітей ЗДО №101 (6р.ж.)Дзвоник, Ромашка, Соняхи, Незабудка
|
|
|||||||||||
9.00-9.25 |
|
1. Ознайомлення з предметним довкіллям
|
1. Введення в світ кількості, геометрії, простору та часу |
1.Навчання грамоти (звукова культура мовлення) |
1. Навчання рідної мови та розвиток мовлення |
1. Художньо-мовленнєва діяльність |
|
|||||
9.35-09.55 |
|
2. Малювання |
2. Конструювання/Логіка |
2. Економічна освіта |
2. Скарбничка моралі |
2.Музика |
|
|||||
10.00-10.15 |
|
3. Вступ до природознавства жива |
3. Підготовка руки до письма |
3.Фізкультура |
3. Малювання |
3. Ліплення/Аплікація |
|
|||||
10.25-10.40 |
|
|
|
4. Вступ до природознавства не жива природа |
|
|
|
Посилання на заняття:
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com