Моніторінг визначення рівня досягнень дітей за 1 півріччя 2023- 2024 навчального року.

 

Посилання на гул форми для проведення моніторингу знань дітей за перше півріччя 2023-2024н.р.

Ранній вік:

1.«Дитина в соціумі» - https://forms.gle/yx7MRYCTrUUuLzzH6  

2.«Особистість дитини» - https://forms.gle/qv36tPU9L4LoZ7SF7  

3.«Гра дитини» - https://forms.gle/6kciAfhuVdsLJVNP7 

4.«Дитина у світі мистецтва» - https://forms.gle/33CmDyEkNiLvHLcb8 

5.«Мовлення дитини» - https://forms.gle/aQ7EC56DBjWga1EPA 

6.«Дитина у природному довкіллі» - https://forms.gle/JhDggXbHr7s8Rq2g8                                    

 

7.«Дитина в сенсорно пізнавальному просторі» -https://forms.gle/BekX62qtPP5TCet66

 

Посилання на гул форми для проведення моніторингу знань дітей за перше півріччя 2023-2024н.р.

Молодший вік:

1.«Дитина у світі мистецтва» - https://forms.gle/71muwHWQuBcnCKBz9

2.«Мовлення дитини» - https://forms.gle/sJEreTeyZzJ9h4iB9 

3.«Гра дитини» - https://forms.gle/2pswjXk1TocGT6kX6 

4.«Дитина в сенсорно пізнавальному просторі» - https://forms.gle/p4kXestVr8QyQtJfA

5. «Дитина у природному довкілля» - https://forms.gle/sGrmQXpUbixu2YSi7  

6. «Дитина в соціумі» - https://forms.gle/vcjWMJpo9th6KD5y5 

 

7. «Особистість дитини» - https://forms.gle/EypjjtBJ1JLaNQRq9

 

Посилання на гул форми для проведення моніторингу знань дітей за перше півріччя 2023-2024н.р.

 Середній вік:

1.«Дитина у світі мистецтва» - https://forms.gle/3khSkdeJsGQoPom36 

2.«Мовлення дитини» - https://forms.gle/QYcG9J5fGLRKrDfJ6 

3.« Дитина в соціумі» - https://forms.gle/XwxCezZ3ot8CSWhT7 

4.«Дитина в сенсорно пізнавальному просторі» -https://forms.gle/SzmpgpL4FyydHXJd7 

5. «Гра дитини» - https://forms.gle/tqPVhAtS2PiGwwpWA 

6. «Дитина у природному довкіллі» - https://forms.gle/dgTUGPSjFJSYojC89 

 

7. «Особистість дитини» - https://forms.gle/nVf98oAf6wpLTcqH9

 

Посилання на гул форми для проведення моніторингу знань дітей за перше півріччя 2023-2024н.р.

Старший вік:

1.«Дитина у світі мистецтва» -  https://forms.gle/dSg4xfhgahB5PLsr7 

2. «Дитина у природному довкілля» - https://forms.gle/oeFcH85KW5ATPUTe9 

3.  «Гра дитини»  -    https://forms.gle/L4XqRXksvjA7wcDg7 

4. «Дитина в сенсорно пізнавальному просторі» - https://forms.gle/VKCfqa1Y4j27cRyQA 

5. «Особистість дитини» - https://forms.gle/bvzBxh9kUxTLu7gS9 

6. « Мовлення дитини» -  https://forms.gle/D2A7xvb2tKr3iDRC6 

 

7. «Дитина в соціумі» - https://forms.gle/zjhJbodK2yJkNKun8


Результати проведення моніторінгу  якості освіти за перше півріччя 2023-2024 навчального року

Download
Результати моніторінгу, 1 півріччя,, ран
Adobe Acrobat Document 233.3 KB
Download
Результати моніторінгу,1 півріччя,, моло
Adobe Acrobat Document 235.6 KB
Download
Результати моніторінгу, 1 півріччя, сере
Adobe Acrobat Document 244.5 KB
Download
Результати моніторінгу ,1 півріччя, стар
Adobe Acrobat Document 317.8 KB


Результати моніторингу якості освіти за 2022-2023навчальний рік:

3 року життя                                                                                   

 

Освітній напрямок

Група «Мальва»

Група «Калинка»

Група «Галявинка»

 

Початок  року

Кінець року

Початок  року

Кінець року

Початок  року

Кінець року

Особистість дитини

В-2-8,6%

Д-8-34,7%

С--8-34,7%

Н-5-22%

В-4-25%

Д-10-62%

С-2-13%

Н-

В-7-41%

Д-3-18%

С-5-29%

Н-2-11,7

В-2-10%

Д-7-36%

С-6-31%

Н-4-21%

В-10-47%

Д-2-10%

С-6-29%

Н-3-14%

В-12-54,5%

Д-6-27,4%

С-4-18,1%

Н-

Гра дитини

В-

Д-3-14%

С-6-26,%

Н-14-60%

В-14-87%

Д-2-13%

С-5-21,6%

Н-

В-1-4%

Д-8-38%

С-6-24%

Н-9-37,5%

В-4-21%

Д-4-21%

С-7-36%

Н-4-21%

В-3-14%

Д-6-29%

С-4-19%

Н-8-38%

В-12-54,5%

Д-8-36,4%

С-2-9,1%

Н-

Дитина у соціумі

В-6-27%

Д-63-14%

С-2-9%

Н-11-50%

В-10-62%

Д-5-31%

С-1-7%

Н-

В-1-4,%

Д-3-18%

С-5-29%

Н-16-66,6%

В-7-36%

Д-7-36%

С-2-10%

Н-3-15%

В-10-47%

Д-3-14%

С-6-29%

Н-2-10%

В-11-50%

Д-6-27,4%

С-5-22,6

Н-

Мовлення дитини

В-

Д-3-14%

С-6-26%

Н-14-60%

В-6-38%

Д-9-56%

С-

Н-1-7%

В-6-25%

Д-1-6%

С-1-6%

Н-9-37,5%

В-4-21%

Д-7-36%

С-2-5%

Н-4%-21%

В-8-38%

Д-5-24%

С-4-19%

Н-4-19%

В-4- 18,1%

Д-9-40,45%

С-9-45,45%

Н-

Дитина у сенсорно пізнавальному просторі

В-1-5%

Д-5-24%

С-9-39%

Н-7-32%

В-11-69%

Д-5-31%

С-

Н-

В-5-20,8%

Д-2-8,3%

С-4-16,6%

Н-13-54,1%

В-5-26%

Д-2-10%

С-7-36%

Н-5-26%

В-

Д-9-43%

С-5-24%

Н-7-33%

В-10-45,7%

Д-1-4.3%

С-11-50%

Н-

Дитина у природному довкіллі

В-

Д-10-44%

С-8-34%

Н-5-22%

В-9-56%

Д-7-44%

С-

Н-

В-6-25%

Д-4-16,6%

С-4-16,6%

Н-10-41,6

В-6-31%

Д-2-10%

С-7-36%

Н-4-21%

В--

Д-9-43%

С-3-14%

Н-9-43%

В-4-18,1%

Д-11- 50%

С-7-31,9%

Н-

Дитина у світі культури

В-

Д-3-13%

С-5-21,7%

Н-15-65,3%

В-9-56%

Д-6-38%

С-1-7%

Н-

В-6-25%

Д-4-16,6%

С-4-16,6%

Н-10-41,6%

В-

Д-4-21%

С-10-52%

Н-5-26%

В-8-38%

Д-5-24%

С-7-33%

Н-1-5%

В-6-27,4%

Д-8-36,4%

С-7 – 31,9

Н-1-4,3%


Групи 6 року життя

 

Освітній   напрямок

Група «Незабудка»

Група «Ромашка»

Група«Дзвоник»

Група «Соняхи»

 

Початок року

Кінець року

Початок року

Кінець року

Початок року

Кінець року

Початок року

Кінець року

Особистість дитини

В-

Д-

С-6-25%

Н-18-75%

В-23-100%

Д-

С-

Н-

В-4-17,2%

Д-4-17,2%

С-8-34,4%

Н-730,1%

В-4-17,36%

Д-10-35%

С-7-24,5

Н-310,5%

В-8-32%

Д-9-36%

С-6-24%

Н-2-8%

В-17-100%

Д-

С-

Н-

В-

Д-

С-

Н-24-100%

В-8-31%

Д-2-8%

С-10-38%

Н-6-23%

Гра дитини

В-6-25%

Д-9-37%

С-3-13%

Н-6-25%

В-23-100%

Д-

С-

Н-

В-3-12.9%

Д-13-55,9%

С-6-25,8%

Н-1-4,3%

В-4-17,36%

Д-12- 42%

С-6-32%

Н-2-70%

В-7-28%

Д-14-56%

С-3-12%

Н-1-4%

В-17-100%

Д-

С-

Н-

В-

Д-

С-

Н-24-100%

В-9-35%

Д-5-19%

С-8-31%

Н-4-15%

Дитина у соціумі

В-15-62%

Д-6-25%

С-3-12%

Н-

В-23-100%

Д-

С-

Н-

В-2-8,6%

Д-4-17,2%

С-9-38,7%

Н-8-34,4%

В-4-17,36%

Д-10-35%

С-9-42,5%

Н-1-3,5%

В-5-20%

Д-7-28%

С-12-48%

Н-1-4%

В-17-100%

Д-

С-

Н-

В-

Д-

С-

Н-24-100%

В-6-23%

Д-6-23%

С-8-31%

Н-6-23%

Мовлення дитини

В-

Д-1-4%

С-5-20%

Н-18-75%

В-23-100%

Д-

С-

Н-

В-2-8,6%

Д-6-25,8%

С-4-17,2%

Н-11-47,3%

В-3-10,5%

Д-10-35%

С-9-43%

Н-2-7,1%

В-5-20%

Д-7-28%

С-5-20%

Н-8-32%

В-1-70%

Д-5-30%

С-

Н-

В-

Д-

С-

Н-24-100%

В-

Д-7-27%

С-4-15%

Н-15-58%

Дитина у сенсорно пізнавальному просторі

В-11-45%

Д-3-17%

С-7-29%

Н-3-12%

В-23-100%

Д-

С-

Н-

В-2-8,6%

Д-6-25,8%

С-4-17,2%

Н-11-47,3%

В-3-10,5%

Д-8-31,5%

С-7-24,5%

Н-6-32%

В-7-28%

Д-11-44%

С-6-24%

Н-1-4%

В-9-53%

Д-8-47%

С-

Н-

В-

Д-

С-

Н-24-100%

В-7-27%

Д-3-12%

С-11-42%

Н-5-19%

Дитина у природному довкіллі

В-

Д-

С-4-16%

Н-20-83%

В-23-100%

Д-7-

С-

Н-

В-3-12,9%

Д-3-12,9%

С-8-34,4%

Н-9-38,7%

В-4-17,3%

Д-10-35%

С-6-50%%

Н-4-17,36%

В-5-20%

Д-9-36%

С-11-44%

Н-

В-10-59%

Д-7-41%

С-

Н-

В-

Д-

С-

Н-24-100%

В-6-23%

Д-4-15%

С-3-12%

Н-13-50%

Дитина у світі культури

В-

Д-11-45%

С-9-37%

Н-4-16%

В-21-92%

Д-6-9%

С-

Н-

В-

Д-6-25,8%

С-12-51,6%

Н-5-21,5%

В-4-17,36%

Д-8-39%

С-9-41%

Н-1-3%

В-7-28%

Д-10-40%

С-6-24%

Н-2-8%

В-10-59%

Д-7-41%

С-

Н-

В-

Д-

С-

Н-24-100%

В-

Д-

С-7-27%

Н-19-73%

                     

Групи 5 року життя

Освітній напрямок

Група «Сонечко»

Група «Барвінок»

Група«Червона квіточка»

 

Початок року

Кінець року

Початок року

Кінець року

Початок року

Кінець року

Особистість дитини

В-4-15%

Д-13-44%

С-8-27%

Н-5-14%

В-10-36%

Д-17-61%

С-1-3%

Н-

В-3-12%

Д-19-64%

С-8-24%

Н-

В-20-67%

Д-10-33%

С-

Н-

В-2-6%

Д-19-61%

С-9-29%

Н-1-4%

В-2-10%

Д-19-63,3%

С-8– 26,6%

Н-1-4%

Гра дитини

В-5-17%

Д-8--26%

С-13-45%

Н-4-12%

В-27-96%

Д-1-4%

С-

Н-

В-5-17%

Д-18-60%

С-7-23%

Н--

В-13-43%

Д-17-57%

С-

Н-

В-10-32%

Д-19-61%

С-2-6%

Н-

В-10-32%

Д-19-61%

С-2-6%

Н-

Дитина у соціумі

В-4-15%

Д-6-21%

С-15-50%

Н-5-17%

В-10-36%

Д-18-64%

С-

Н-

В-7-24%

Д-17-57%

С-6-19%

Н-

В-12-40%

Д-18-60%

С-

Н-

В-

Д-25-80%

С-5-16%

Н-1-3%

В-7-23,3%

Д-19-63,3%

С-3-1%

Н-1-8%

Мовлення дитини

В-3-10%

Д-5-17%

С-15-51%

Н-6-22%

В-15-54%

Д-11-39%

С-2-7%

Н-

В-5-17%

Д-16-54%

С-7-29%

Н-

В-6-20%

Д-24-80%

С-

Н-

В-1-4%

Д-16-52%

С-12-38%

Н-2-6%

В-1-4%

Д-16-52%

С-12-38%

Н-2-6%

Дитина у сенсорно пізнавальному просторі

В-6-22%

Д-10-32%

С-11-35%

Н-3-11%

В-28-100%

Д-

С-

Н-

В-6-20%

Д-15-50%

С-7-30%

Н--

В-8-27%

Д-22-73%

С-

Н-

В-

Д-21-67%

С-9-29%

Н-1-4%

В-1-3%

Д-17-56%

С-12-38%

Н-1-4%

Дитина у природному довкіллі

В-6-21%

Д-10-33%

С-11-37%

Н-3-10%

В-27-96%

Д-

С-1-4%

Н-

В-6-20%

Д-15-50%

С-7-30%

Н-

В-11-37%

Д-19-63%

С-

Н-

В-2-6%

Д-19-61%

С-9-29%

Н-1-4%

В-2-6%

Д-19-61%

С-9-29%

Н-1-4%

Дитина у світі культури

В-5-17%

Д-11-36%

С-13-44%

Н-4-12%

В-11-39%

Д-12-43%

С-5-18%

Н-

В-6-20%

Д-15-60%

С-6-20%

Н-

В-8-27%

Д-14-46%

С-8-27%

Н-

В-3-9%

Д-23-74%

С-4-12%

Н-1-5%

В-25-83%

Д-5-16%

С-

Н-

 

Групи 4 року життя

Освітній напрямок

Група «Малятко»

Група «Вишиванка»

Група «Журавлик»

 

Початок року

Кінець року

Початок року

Кінець року

Початок року

Кінець року

Особистість дитини

В-14-48%

Д-13-45%

С-1-35%

Н-1-35%

В-2-7%

Д11-39%

С-12 -43%

Н-3-11%

В-26-93%

Д-2-7%

С-

Н-

В-27-96%

Д-1-4%

С-

Н-4-

В-13-54%

Д-8-33%

С-1-4%

Н-2-9%

В-8-26%

Д-11-36%

С-10-32%

Н-2-6%

Гра дитини

В-9-32%

Д-15-51%

С-5-17%

Н-

В-1-4%

Д-14-50%

С-12-42%

Н-1-4%

В-26-93%

Д-1-3,5%

С-1-3,5%

Н-

В-22-78%

Д-5-18%

С-1-4%

Н-

В-17-71%

Д-5-21%

С-1-4%

Н-1-4%

В-26-84%

Д-4-13%

С-1-3%

Н-

Дитина у соціумі

В-9-31%

Д-17-59%

С-2-7%

Н-1-3%

В-2-7%

Д-19-68%

С-7-25%

Н-

В-15-54,5%

Д-12-42%

С-1-3,5%

Н-

В-26-92%

Д-1-4%

С-1-4%

Н-

В-13-54%

Д-8-34%

С-3-12%

Н-

В-22-71%

Д-7-23%

С-1-3%

Н-1-3%

Мовлення дитини

В-2-7%

Д-9-31%

С-17-59%

Н-1-3%

В-1-35%

Д-11-39%

С-13-47%

Н-3-10,5

В-16-57,5%

Д-9-32,5%

С-3-10%

Н-

В-26-92%

Д-1-4%

С-1-4%

Н-

В-6-25%

Д-5-21%

С-9-37%

Н-4-17%

В-16-52%

Д-10-32%

С-3-10%

Н-2-6%

Дитина у сенсорно пізнавальному просторі

В-12-41%

Д-12-41%

С-4-14%

Н-1-4%

В-2-7%

Д-17-61%

С-6-21,5%

Н-3-10,5%

В-17-61%

Д-10-35,5%

С-1-3,5%

Н-

В-27-96%

Д-

С-

Н-1-4%

В-5-21%

Д-13-54%

С-4-17%

Н-2-8%

В-15-48%

Д-9-29%

С-6-20%

Н-1-3%

Дитина у природному довкіллі

В-12-41%

Д-13-45%

С-3-10%

Н-1-4%

В-2-7%

Д-21 -75%

С-4-14%

Н-1-4%

В-14-50%

Д-8-28,5%

С-5-18%

Н-1-3,5%

В-27-96%

Д-

С-1-4%

Н-

В-11-46%

Д-6-25%

С-4-17%

Н-3-12%

В-17-55%

Д-6-19%

С-7-23%

Н-1-3%

Дитина у світі культури

В-9-31%

Д-17-59%

С-1-3%

Н-2-7%

В-2-7%

Д-14-50%

С-9-32%

Н-3-11%

В-13-46,5%

Д-13-46,5%

С-2-7%

Н-

В-27 - 96%

Д-1-4%

С-

Н-

В-13-54%

Д-9-37%

С-2-9-%

Н-

В-15-48%

Д-11-36%

С-3-10%

Н-

 

 Після проведення аналізу можна зробити висновок: дітей з високим рівнем в групах раннього віку в середньому 17, в групах молодшого дошкільного віку в середньому 15, в групах середнього дошкільного віку в середньому 15, в групах старшого дошкільного віку 24 дитини.

Найнижчі показники за освітніми напрямками:  мовлення дитини (ранній вік, молодший вік).  Дитина у світі культури (середній дошкільний вік). Старший дошкільний вік рівні стабільно розподілені за всіма освітніми лініями.

Після проведення аналізу, для покращення показників на наступний рік  та надолудження освітніх втрат в план роботи закладу введено багато заходів з освітньої лінії «Мовлення дитини»  і для розвитку освітньої лінії «Дитина у світі культури».

Питання які викликали найбільші труднощі:

ранній вік:

«Особистість дитини»

1.Вміє співчувати дітям, дорослим із фізичними і психічними потребами;

«Дитина у світі культури»

2.Вміє обирати картинки із зображенням вантажного та пасажирського транспорту

«Дитина у сенсорно-пізнавальному розвитку»

1.Диференціює 8 кольорів:(червоний, жовтогарячий, жовтий, зелений, синій, фіолетовий, чорний, білий)

2.Добирає за зразком предмети однакової текстури

«Гра дитини»

1.Індефікує призму, позначаючи її словом ”дах”

«Дитина у природному довкіллі»

1.Розрізняє об’єкти живої природи: дерево, кущ, трава, тварина

2.Розрізняє об’єкти неживої природи (пісок, земля, глина, каміння). Називає стан природи (іде дощ, сніг, світить сонце, дме вітер)

 «Дитина у соціумі»

1.Розрізняє емоційні стани

2.Знає своє ім’я, відгукується на своє ім’я, говорить про себе в I особі 

«Мовлення дитини»

1.Бере участь у невимушеній розмові, бесіді, відповідає на запитання: за змістом картини, казки, фразами, реченнями (3-8 слів)

2.Вміє узгоджувати прикметники з іменниками в роді та числі. Вживає слова із суфіксами –ик-, -ичк-, -оньк-, -еньк-, -нці-

3. Вимовляє правильно, чітко всі голосні та приголосні, крім шиплячих [ж], ч], [ш], [р]

 «Дитина у світі культури»

1.Володіє простими технічними прийомами: вправно користується пензлем, олівцем, фарбами

2. Розрізняє вісім кольорів, називає не менше шести. 

Молодший вік:

«Особистість дитини»

1.Вміє відрізняти корисні звички від шкідливих.

«Гра дитини»

1.Вміє гратися на одинці, з іншими дітьми, об’єднується на основі інтересу до гри.

2.Виявляє самостійність у виборі іграшки. Уміє грати з партнером-лялькою.

3.Уміє грати дружно з партнерами, включатися в гру з дорослими.

«Мовлення дитини»

1.Складає за допомогою педагога описові розповіді (з 3-4 речень про іграшки, овочі тощо).

2. Вживає рід, число іменників, засвоює закінчення родового та знахідного відмінків. Легко утворює нові слова за допомогою префіксів за-, з-, на-, зменшувально-пестливих суфіксів.

«Дитина у сенсорно-пізнавальному розвитку»

1.Розрізняє та називає геометричні форми: круг, квадрат, трикутник, точка, лінія, куля, куб.

2.Використовує свої будівлі під час ігор (об’єднує будівлі за сюжетом: будиночки й доріжки – вулиця; стіл, стільці, диван – меблі для ляльки тощо).

 «Дитина в соціумі»

1.Стримує себе у разі виникнення почуття гніву, злості.

2. Вміє розрізняти емоційний стан дорослих і дітей, проявляє увагу, співчуття.

«Дитина у природному довкіллі»

1.Називає 2-3 види рослин, виділяє: стебло, листя, квіти; 2-3 види дерев з характерними ознаками (стовбур, гілля, листя).

2. Виявляє бережне ставлення до об’єктів природи. Знає правила поведінки у природі.

 «Дитина у світі культури»

1. Знає предмети домашнього вжитку та їх призначення.

2. Знає назву міста та вулиці, де мешкає.

3. Володіє технікою намазування деталей клеєм, створює зображення шляхом наклеювання готових форм.

4. Розміщує композицію (образ) в центрі аркуша.

5. Володіє послідовністю зображення предметів простих форм (використовує прямі, похилі (вертикальні, округлі, довгі лінії).

Середній вік

«Особистість дитини»

1.Має деякі практичні навички правильного харчування, та культури споживання їжі.

 «Гра дитини»

  1. Уміє оцінювати поведінку партнерів, та свою виходячи з правил гри

 «Мовлення дитини»

1. Веде організований діалог з вихователем, однолітками за допомогою мовленнєвих штампів у різних тематичних ситуаціях: «У дитячому садку», «Уколі сім’ї», «У крамниці»,тощо.

 «Дитина в соціумі»

1.Розрізняє емоції (злий, сумний, веселий, здивований).

2.Не ініціює спілкування з незнайомими людьми.

3.Може висловити  про стан власних почуттів на певний момент. Використовує в спілкуванні вербальні та невербальні засоби емоційної експресії для виявлення радощів.

«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

1. Рухається в заданому напрямку: ліворуч, праворуч, уперед, назад, униз, у гору.

2. Виділяє та абстрагує в об’єктах одночасно 1-2 якості (колір-форму, форму-розмір).

«Дитина у світі культури»

1. Робить іграшку з паперу, вироби з природного матеріалу (може згинати прямокутні аркуші з паперу навпіл, з’єднувати сторони й кут, приклеювати

2. Володіє елементарними правилами поводження в громадських місцях та вміння додержуватись правил безпеки на вулиці деталі.

 

3. Вміє передавати простий сюжет, зображує декілька предметів з’єднуючи їх сюжетом: на полосці в один ряд (фризове розташування), на весь аркуш (сюжетне малювання).